torstai 29. toukokuuta 2014

Tästäkö se sitten lähtee?!

Heippa kaikille!

Tässä sitä sitten ollaan, vaikka vannoin, etten ikinä kirjoittaisi blogia. Koskaan ei siis pidä sanoa ei koskaan, koska aina voi muuttaa mielensä! Itseni tuntien, hyvinkin usein :) Blogini käsittelee lähinnä treenaamista, sivuuttaen ehkä muitakin minulle tärkeitä asioita. Pääosin ihana elämäni koostuu työstä, treenaamisesta, syömisestä, nukkumisesta, työstä, treenaamisesta jne. Jännitän vähän, näkeekö tämä blogi edes toista kirjoitusta, mutta sehän jää nähtäväksi. Yritys on ainakin kova!

Olen vähän vajaa kolmekymppinen personal trainer Porista. Valmistuin juuri myös MB Elämäntaidon Valmentajaksi ja kosmetologinakin teen töitä omassa hoitolassa. Hommia siis riittää, onneksi! Rakastan nimittäin työtäni yli kaiken ja ihmisiä, joiden parissa saan olla! Oleni niin kiitollinen kaikesta! Rakastan sitä, että saan auttaa muita ja annankin asiakkailleni aina kaikkeni! Rakkaudesta työhöni voisin vaikka joskus kirjoittaa oman jutun, koska siitä riittää kerrottavaa :)



Kuntosaliharjoittelun aloitin vuoden 2004 lopussa eli noin kymmenen vuotta sitten. Sitä ennen noin vuoden verran kävin paljon jumpilla ja sitä ennen... No, siitä ei puhuta :) En siis valitettavasti ollut kovin liikkuva lapsi. Kuntosaliharjoittelu vei minut heti mennessään ja jokin siinä raudan nostelussa ja kehon muokkaamisessa kiinnostaa koko ajan enemmän ja enemmän. Olen tuon lähes kymmenen vuoden ajan treenannut koko ajan tavoitteellisesti ja kiinnittänyt ruokavaliooni huomiota. Kilpaillut olen body fitnessissä vuosina 2006, 2008 ja 2010. Tulevaisuudessakin kilpaileminen kiinnostaa, mutta vielä ei ole sen aika. Haluan olla iso ja vahva ennen sitä ;)

Tieni on ollut mutkikas ja olen kokenut fitneksen kääntöpuolenkin. Kolmas kisadieettini ei nimittäin mennyt ihan putkeen vuonna 2010, vaikkakin minulla oli tuolloin valmentajat takanani. Näin jälkikäteen ajateltuna, niin muuta ei voinut olettaakaan, kun kalorit ajettiin alle viidensadan ja aerobista tehtiin kolmekin tuntia päivässä salitreenien lisäksi! Huh, tulee jo paha olo pelkästä ajatuksesta. Voin vaikka joku kerta kertoa teille tästä lisää. On aika raskas näin heti alkuun, joten säästellään vielä hetki. Olen silti täysin sitä mieltä, että lajissa ei ole mitään vikaa, kunhan asiat tehdään terveyttä kunnioittaen. Laji on vaativa ja kaikista ei siihen ole. Se ei ole huono asia. Ei kaikista tarvitsekaan olla. Ei kaikista ole keihäänheittäjäksikään.

Fitness on minulle elämäntapa, jossa harjoittelu ja terveellinen ravinto ovat osa jokapäiväistä elämääni. Se ei vaadi yhtään ponnisteluja ja nautin joka hetkestä. Minulle on tärkeää, että elän niin kuin opetan.





Ehkäpä tässä oli nyt ensimmäinen blogikirjoitukseni. Mukava huomata, että juttua olisi riittänyt vaikka kuinka, joten ehkäpä jatkoakin vielä tulee :)


Ihanaa loppuviikkoa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti